yazı ödevi





Bugün her tarafında jeneralize kaşıntısı olan bir hanıma yediklerinde allerjen bir şey bulamayınca
"Canınızı sıkan bir şey var mı?" diye sordum
"Oğlum geçen hafta okula başladı Doktor Bey. Bütün haftasonum ödev yaptırmaya çalışmakla geçti, sinir oldum" dedi


"Birinci sınıfta hemen ödev mi veriliyor" dedim
"İlk günden itibaren! Şimdilik çizgi çizip duruyoruz." dedi
"Çocuk için de çok sıkıcı olmalı" dedim
"Olmaz mı, az da değil haftasonu 15 sayfa çizdik. Sürekli dikati dağılıyor, çizmemek için her şeyi yapıyor. Ben de sakin olmaya çalıştıkça kaşıntı başladı" dedi


Kaşıntısı için Hidroksizine tb 1x1/2 (gece) verdim ve ödev konusunda çocuğun üzerine fazla düşmemesini, eksik ödevin okulda sorun yaratmayacağını, zira öğretmenlerin de çocukları okuldan ilk günden soğutmamak için ellerinden geleni yaptıklarını söyledim.

El yazıları sırasıyla Bach, Einstein ve Atatürk'e ait

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)