basınçlı su





Bugün domuz gribi aşısı hakkındaakıl danışmaya gelen bir hastaya risk grubunda olup olmadığını anlamak için ne iş yaptığını sordum
"Basınçlı araba yıkama makineleri üretiyorum" dedi


"Kaç bar basınç oluyor onların içinde?" diye sordum
"150 bardan 300'e kadar değişiyor" dedi
"Ne kadar çokmuş, insanın üzerine gelse yaralanır" dedim


"Tabi zaten üzerinde uyarı var, insana hayvana tutmayın diye. Basınçlı su çok güçlüdür, 4500 barda su ile 10 milimetrelik çeliği lazer gibi kesiyorlar" dedi

Risk grubunda olmadığından muhtemelen kendisine domuz gribi aşısı yapılmayacağını, ancak aşıyla ilgili endişe edilecek bir durum olmadığını, ortalıkta çok fazla dezenformasyon olduğunu ama en sağlıklı bilginin Dünya Sağlık Örgütünün
web sitesinden alınabileceğini, benim de bu sitedeki bilgilere göre kendime ve çocuğuma aşı yaptıracağımı söyledim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)