kumar




Bugün uykusuzluk yakınması ile başvuran erkek bir hastaya canını sıkan bir konu olup olmadığını sordum
"Biraz kredi borcum var, ondan olabilir mi acaba?" dedi
"Neden kredi çektiniz?" dedim
"Kredi kartı borçlarımı kapatmak için. İşin aslı Doktor Bey, ben kredi kartından para çekip bahis oynarken battım. Battıkça kurtarayım diye daha büyük para bastım.


En son Türkiye Belçika maçını Türkiye kazansaydı 1'e 8 alıp kurtulacaktım. Fatih Terim sayesinde berabere kalıp son 1000 lirayı da batırınca kredi çekip borcu kapattım" dedi
"Nasıl oynuyorsunuz bahis, İddia falan mı?" diye sordum
"Hayır internetten yurtdışındaki bazı sitelerden oynuyorum.


İ
llegal ama daha çok para kazanılıyor. Aslında akıllı oynasan çok rahat kazanırsın. Ben kazandığım paralarla araba aldım, iş kurdum, ama şunu gördüm: Ordan gelen paranın da hayrı olmuyor, hepsi çarçur oldu gitti" dedi


"Parayı nasıl yatırıyorsunuz,ödemeyi nasıl yapıyorlar?" diye sordum
"Sanal kredi kartı ile oynuyorum. Onlar ATM kartı gibi bir kart gönderiyorlar, maçlar oynandıktan 2 saat sonra parayı istediğin ATM'den çekebiliyorsun" dedi


"Parayı vermeme olasılıkları yok mu?" dedim
"500 000 lira kazansan belki üzerine yatarlar da 5000 lirayı ödüyorlar" dedi
"Hala oynuyor musunuz?" diye sordum
Utanarak,
"Evden çıkmadan 20 liralık oynadım" dedi
"Kumarda kaybedince aşkta kazanılıyor mu?" diye sordum



Acı acı gülerek,
"Kaybedince ikisinde de kaybediyorsun. Her şeyini kaybediyorsun" dedi

Uykusuzluğu yeni başladığından ve başka bulgusu olmadığından günlük fiziksel aktivitesini arttırmasını, düzenli spor yapmasını, geceleri kahve çay gibi içecekleri tüketmemesini, uykusu gelmeden yatağa girmemesini tavsiye ettim ve kontrole çağırdım.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)