açılım











Bugün gerginlik ve geceleri uykusuzluk yakınması ile başvuran Güneydoğu gazisi bir mühendise olayın nasıl olduğunu sordum.

"Asteğmen olarak askerliğimi yaparken kırsalda bir pusuya düştük. Kısa sürdü, ama ben vurulmuşum. Sonra epeyce Gülhane'de yattım, hava değişimi verdiler. Kalıcı sakatlık oluşunca da malülen emekli oldum. Şimdi Alllah devletten razı olsun, hem bir kamu kuruluşunda masa başında çalışıyorum, hem de Emekli Sandığından 2000 lira civarında maaşım var" dedi





"Hala bu olayın etkisinde misiniz?" diye sordum

"Hayır artık pek düşünmüyorum. İlk yıllarda özellikle geceleri zor geçiyordu. Her an baskın olacakmış gibi uykumdan uyanıyordum, ama geçti" dedi

"Son günlerdeki açılım hakkında ne düşünüyorsunuz?" diye sordum



Biraz durakladıktan sonra "Olsun tabi, benim de çocuğum var, ama bunu istemeyenler de çok var. Onların komutanları dağda bizim paşalar gibi yaşıyor. Adam hiç ister mi o konumunu bırakıp hapise girmek, elbette bu iş olmasın diye uğraşacaktır. Kan bu kolay durmaz ki..." dedi

"Karşılama gösterilerini görünce ne hissettiniz?" diye sordum





"E tabi bundan rencide olanlar olmuştur doğal olarak" dedi

"Siz rencide oldunuz mu?" dedim

"Hayır hayır, benim öyle bir hissim olmadı, keşke bu iş bitse. Ama zor" dedi



Uykusuzluğu depresyondan kaynaklandığından kendisine Trozadone 50 mg 1x1 verdim, ve gerginliği için de egzersiz yapmasını önerdim.







Yazıda kullanılan Güneydoğu fotoğrafları ilki dışında
Cemal Daş'ın






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)