boş sınıfta hapislik





Bugün bir lise öğretmeni kapıdan girer girmez
"Hocam hiç lafı dolaştırmayacağım, rapor almak istiyorum" dedi
Neden rapor almak istediğini sordum
"Ben 12. sınıflara ders veriyorum. Şu anda sınıflar hemen hemen boş, ya bir-iki öğrenci var, ya hiç yok. Veliler dilekçe vererek öğrencileri izinli saydırdılar. Fakat okul idaresi bizim ders saatlerinde sınıfta oturmamızı istiyor. Ben de boş sınıfta oturmaktan sıkıldım" dedi



"Ders saatleri dışında nerde oturuyorsunuz?" diye sordum
"Ders saatlerimiz dışında okulda olma zorunluluğumuz yok. Benim haftada 14 saat dersim var. O saatlerde gidiyorum. Diğer okullarda da öğretmenler ders saatlerinde geliyor ama öğretmenler odasında oturuyor, film izliyor ya da sohbet ediyorlar" dedi
"Sınıfta kullanabileceğiniz dizüstü bilgisayarınız yok mu?" dedim.
"Var ama boş sınıfta hapis gibi oturmak istemiyorum" dedi


Kendisine hasta olmadığı için rapor veremeyeceğimi söyledim.

Bu konuda geçen yıl yazdığım bir yazı burada

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)