şarlatanlık





Bugün öksürük yakınmasıyla başvuran yaşlıca bir hasta
"Doktor Bey çok sık hastalanıyorum, ne yapmam lazım?" diye sordu
"Bol portakal, limon tüketin" dedim
"Onu da yiyemiyoruz işte. Ben üç ay önce prostattan ameliyat oldum ya. Televizyonda söylediler; vücudun dışındaki yara çabuk kururmuş da, içindeki suyun içinde olduğundan iyileşmezmiş. Portakal, limon yemek de iyileşmesini geciktirirmiş" dedi


"Kimden duydunuz bunu?" diye sordum
"TRT'de Ahmet Maranki söyledi" dedi
"Lütfen bunlara inanmayınız. Portakal yemekle ameliyat yarasının iyileşmesinin ne ilgisi var. Kaldı ki vücudun içindeki, yani mukozalardaki yaralar cilttekilerden çok daha hızlı, hatta saatler içinde iyileşir. Bunlar su katılmamış palavra! Devletin televizyonunun böyle hiç bir eğitimi olmayan kerameti kendinden menkul kişileri ekrana çıkartması ve halkı yanlış bilgilendirmesine de pes diyorum. " dedim ve kış aylarında mümkün olduğunca narenciye ürünü tüketmesi salık verdim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)