SÜT SAVAŞLARI






Bugün mesai bitimine yakın saçları ıslak bir öğretmen tahlil sonuçlarını göstermek için uğradı.
Hayretle
"Dışarda yağmur mu yağıyor?" diye sordum
"Hayır bugün bahçe nöbetçisiydim de. Öğrencilerin süt kavgasının ortasında kaldım, üstüm başım battı, eve uğrayıp duş almak zorunda kaldım" dedi
"Süt kavgası mı?" dedim
"Belediye düşük gelirli semtlerdeki 100 okulda öğrencilere hergün süt dağıtıyor. Bir gün ufak kutuda, bir gün litrelik. Öğrenciler de sütü alınca birbirlerine fışkırtarak oyun oynuyorlar" dedi


"İçen yok mu hiç?" diye sordum
"Küçük sınıflarda bazıları içiyor, ama büyük sınıflar hiç içmiyor. Sütler de kaliteli, SEK'in kutuda pastorize sütleri. Bazıları da dondurmacıya götürüp bir külah dondurma ile değiştiriyorlar" dedi



"Müdürünüz ne diyor bu işe?" diye sordum
"Biz 'Söyleyelim göndermesinler' diyoruz, ama o 'Karışmayın, bir kişi bile içse kardır' diyor" dedi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)