akşam lisesi





Epeyce zamandır çocuğunun uyumsuzluğundan ve okula devamsızlığından yakınan bir veli bugün çocuğun sakinleştirici ilaçlarını yazdırmak için başvurduğunda
"Nasıl gidiyor okul?" diye sorudm
"Okulda bir dönemde devamsızlığı doldurduğundan aslında sınıfta kalacaktı ama idareciler anlayış gçsterdiler, üç gün devamsızlığını sildiler. Şimdi akşam lisesine geçirdik, artık rahatız" dedi



"Akşam lisesi neden rahat oluyor?" diye sordum
"Bunlar Milli Eğitim Bakanlığı ile anlaşmalı özel liseler. Ücretleri biraz pahalı ama devamsızlıktan, başarısızlıktan kalmak yok! Sınavlara girdiğin sürece mutlaka geçiriyorlar. Üstelik sonunda verdikleri diploma da normal liselerden alınanla aynı" dedi
"Sınavda yardım mı ediyorlarmış?" diye sordum
"Cevapları tahtaya yazıyorlarmış" dedi
"Ücreti ne kadar?" diye sordum
"Değişiyor, 4500 lira diyen de var. Biz bir tanıdık vasıtasıyla yıllık 2750 liraya anlaştık, on ay da taksit yaptılar" dedi

İlk fotoğraf Lise Terk adlı bir pop grubuymuş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)