temel içgüdü




Bugün 40 yaşlarında bir hastam kontrole geldiğinde
"Doktor Bey, dede oldum"
dedi
"Nasıl yani?" dedim
"Golden retriever cinsi bir köpeğimiz var, dün gece bir batında 7 yavru doğurdu" dedi
"Babası belli mi?" diye sordum
"Belli tabi, yine aynı cins safkan. Bu işte aileler aynı kız alıp verir gibi görüşüyor. Doğumdan sonra erkeğin sahiplerinin de bir yavru alma hakkı var" dedi
"Diğerlerini ne yapacaksınız?" dedim


"İsteyen arkadaşlarımıza vereceğiz, belki satarız. Tanesi 400-500 dolar arasında satılıyor" dedi ve ekledi "Fakat ilk defa böyle bir olay izledim ve tabiata hayran kaldım"
"Neden hayran kaldınız?" diye sordum



"Biz bu köpeği 2 aylık yavru olarak aldık. Daha önce doğum yapmadığı gibi doğum yapan başka bir hayvanı da görmedi. Buna rağmen yavruları doğurdukça dişleriyle önce keselerini yırtıp sonra göbek kordonlarını gövdeye yakın bir noktadan dişleyip koparttı, kordondan başlayarak bütün plasenta ve eklerini yedi. bunu her yavruya tek tek uyguladı. Yavruların her tarafını yaladı, solunumlarını canlandırdı. Burnuyla hepsini emzirme sırasına soktu, çok emeni ittirdi, az emeni güçsüz olanı memeye yaklaştırdı.


Bunların tamamını içgüdüyle yaptı, böyle içgüdüye hayran olunmaz mı Doktor Bey! "dedi



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)