kına





Bugün halsizlik yakınamsıyla vitamin yazdırmaya gelen bir hastamın saç rengini değişmiş görünce
"Saçınızı mı boyattınız?" diye sordum
"Kınayla kendim boyadım" dedi
"Kına ile boyayınca kızıl olmuyor mu? Sizinki bayağı koyu kahve olmuş" dedim



"Kınayı sulandırdıktan sonra bir gece demir tencerede bekletirsen koyu kahve boya olur. Ayrıca tabi alttaki rengin de önemi var, bembeyaz saça hiç bekletmeden sürersen portakal gibi de olur" dedi
"Başka bir şey de eklediniz mi?" diye sordum
"Sabitlenmesi için biraz limon ve yumurta da ekliyorum. Sirke de koyulabiliyor" dedi


Kendisine yapay vitaminlerin doğallar kadar etkili olmadığını, en güzel vitamini semt pazarlarından alabileceğini söyledim ve ilaç yazmadım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)