kredi kartı









Bugün havuza girmek için rapor isteyen bir hastaya ne iş yaptığını sordum.

Bankada kredi kartları servisinde çalışıyormuş.


"Bazı dükkanlar belli limitin altında ya da bazı mallarda kredi kartıyla ödeme kabul etmiyor, bu kurallara uygun mu?" diye sordum

"Hayır elbette değil. Kredi kartının amblemini camına yapıştıran her işletme her türlü malı kredi kartı ile satmayı kabul etmiş demektir. Bakın ben size kendi başımdan geçen bir olayı anlatayım. Bundan bir kaç yıl önce bir gece geç kaldığım bir arkadaş partisine gidiyordum, Alsancak'ta yol üstünde lüks bir şarküteriden bir içki alıp gideyim dedim. Şarküterinin sahibi kredi kartını görünce 'Tekel ürünlerini kredi kartıyla vermiyoruz' dedi.






Üzerimde yeterince nakit olmadığından elim boş gitmek zorunda kaldım.
Daha sonra Visa'nın müşteri hizmetlerinde çalışan bir arkadaşıma olayı bildirdim, sözleşmesini hemen feshettiler. Bir kaç hafta sonra yine aynı dükkanın önünden geçiyordum, içeri girdim, en pahalı peynirlerden, jambonlardan, pastırmalardan kestirdim, büyük miktarda alışveriş yaptım. Dükkan sahibi beni tanımadı, sipariş verdikçe zevkle hepsini kesti tarttı, paketledi. En son kasaya gelince kredi kartımı çıkarttım, "Kredi kartı vardı sizde değil mi?" dedim
"Bizim anlaşma iptal oldu" dedi

"O zaman almaktan vazgeçtim deyip dükkandan çıktım" dedi


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)