civciv





Bugün şeker kontrolüne geç gelen bir hasta

"Köydeki evimde kalıyorum, o nedenle geç kaldım Doktor Bey" dedi
"Nasıl köyde hayat?" diye sordum
"Bahçeyle uğraşıyorum, tavuklarım var. Nisan ayında giderken 5 tavuk iki horoz aldım, iki ayda 40 tane oldu" dedi
"Kesip yiyor musunuz?" dedim
"Pek yemiyorum. Buğdayla, otla doğal beslendiğinden eti çok sert, beyaz değil dana eti gibi siyah oluyor. Mangala falan gelmiyor, lastik gibi oluyor. Ancak düdüklüde haşlarsan çok lezzetli oluyor" dedi
"Nasıl bu kadar hızlı çoğaldılar?" diye sordum



"Üç tanesinin altına onbirer yumurta koydum, ikisini erken kaldırmışım, ortasına denk gelen yumurtalardan 8 er civciv çıktı, kenardakiler daha geç olduğundan içindekiler öldü, birinden de 12 civciv çıktı, şaşırdım. Herhalde oturduktan sonra bir tane de kendi yumurtlamış" dedi
"Tavuk oturduktan sonra hiç kalkmıyor mu?" diye sordum
"21 gün oturuyor, yemini suyunu yanına koyuyorum, hiç kalkmıyor" dedi
"Yemini suyunu koymasanız kalkar herhalde" dedim
"Herhalde" dedi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)