köpek kısırlaştıma



Bugün işe başlamak için rapor almaya gelen bir veterinere daha önce nerede çalıştığını sordum.
"Bir belediyeye ait hayvan barınağında çalışıyordum" dedi
"Ne yapıyordunuz orada, aşılama falan mı?" diye sordum
"Kısırlaştırma yapıyorduk. Her gün en az 3-4 tane yapıyorduk" dedi



"Nasıl yapıyorsunuz, tüplerini mi bağlıyorsunuz?" diye sordum
"Hayır karın operasyonuyla rahim ve yumurtalıkları tamamen alıyoruz" dedi
"Neden tüpleri bağlamıyorsunuz? Rahim ve yumurtalıkları almak hem hayvanlara eziyet, hem de daha büyük komplikasyona davetiye olmuyor mu?" diye sordum



"Haklısınız, ben de önerdim ama nedense kabul etmediler. Ne derlerse onu yapmak zorundasın" dedi
"Başıboş köpeklerin uyutulduğu oluyor mu?" diye sordum



"Resmen değil ama bazen psikolojisi çok bozuk hayvanlar oluyor. Diğerlerine saldırıyor parçalıyor, onlara uygulanıyor" dedi


Selçuk Belediyesinin veterinerlik çalışmaları ile ilgili fotoğrafı bu siteden aldım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)