polis




Bugün kas ağrıları nedeniyle başvuran bir hasta henüz vazifeye yeni başlamış bir polis memuru olduğunu bu nedenle henüz karnesi olmadığını söyleyince nereden mezun olduğunu sordum.
"Matematik öğretmenliği bölümünden mezunum" dedi
"Nasıl polis oldunuz?" diye sordum
"İş bulamıyorsun ki, yıllardır evde oturmaktan bıktım. Zaten görseniz her meslekten insan var. avukatlar, mühendisler, öğretmenler..." dedi
"Nasıl polis olunuyor?" diye sordum



"Önce KPSS'ye giriyorsun. 60-65 civarında bir baraj oluyor, onu geçenleri mülakata alıyorlar" dedi
"Mülakatta ne soruluyor?" diye sordum
"Basit sorular; en klasiği 'Yurtta sulh cihanda sulh' sözünü açıklattırıyorlar, Atatürk ilkelerini saydırıyorlar, esas olarak senin konuşmana, duruşuna, hal tavrına bakıyorlar. Mülakatı da geçersen Polis Eğitim Merkezinde 6 aylık kurs var. İlk üç ayı teorik eğitim, kanunları falan öğretiyorlar, sonra atış eğitimi var. Her türlü silahla atış yaptık" dedi



"Nasıl memnun musunuz şimdi polis olmaktan?" diye sordum
"Memnunum, ama çalışma şartları ağır. Mesela iki gündür neredeyse 24 saat çalışıyoruz ama hiç olmazsa çalışıyoruz" dedi

Kas ağrıları için Parasetamol tablet 3x1 yazdım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)