kıbrıs gazisi




Bugün sinirle içeri giren emekli bir assubay
"Doktor Bey Sosyal güvenlik Kurumunun yerini biliyor musunuz?" diye sordu
"Hayırdır, ne oldu?" dedim

"Ben gaziyim. yayınlanan genelgelere göre özel hastanelerin bizden hiç katkı payı almaması gerekiyor ama istiyorlar. Onları şikayet edeceğim" dedi
"Nerde gazi oldunuz?" diye sordum
"Kıbrıs Savaşı'nda. Ben gönüllü gittim, Rum bölgesinde, Rumların terk ettiği yaralı 4 hücumbotu tamir edip deliklerini köpükle kapatıp, yedekte Türkiye'ye getirdik. Şimdi Deniz Müzelerinde savaş ganimeti olarak sergileniyorlar" dedi
"Rum bölgesine nasıl girdiniz?" diye sordum
"Biz özel kuvvetlerle gittik, önce onlar ortamı temizledi. zaten rütbelerimizi falan söktük de gittik. Eskaza Rumlara yakalanırsan rütbelilere konuşturmak için çok işkence ediyorlardı, erleri ise eziyet etmeden öldürüyorlardı. Cengiz Topel'e neler yaptılar parça parça ettiler" dedi.
"Siz bayağı Amerikan filmlerindeki gibi kahramanca bir operasyon yapmışsınız yani" dedim
"Yaptık. O zaman itibarımız yüksekti. Ben itibarımızın düşeceğini biliyordum, ama bu kadar düşeceğini tahmin etmemiştim" dedi
"Neden elden götürüyorsunuz dilekçeyi, internet sitelerine şikayet etsenize" dedim
Gülerek "İnternetten anlamıyorum ki..." dedi



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)