kelepir cip





Bugün ilaç yazdırmaya gelen bir hasta
"Doktor Bey arabaya ihtiyacınız var mı? Cipimi satıyorum" dedi
"Neden satıyorsunuz?" diye sordum
"Hacca gittim geldim, israftan kaçmam lazım. 8 silindirli araba, kilometrede 6 lira yakıyor" dedi


"Vergisi de çok değil mi onların. Neden tüp taktırmıyorsunuz?" dedim
"Vergisi yıllık 3000 lira ama vergi dairesine başvuruyorsun, bunun martrahı yüksek ama o kadar etmiyor diye, düşürüyorlar. Ben dilekçe verdim yıllık 2200'e düştü. Silindir sayısı çok olduğundan tüp taktırmak da 3000 lira tutuyor." dedi
Ne kadar istiyorsunuz?" dedim


"Araba 13 yaşında, full artı full, koltuklar ısıtmalı ceylan derisi, tertemiz, ama 15 000 lira veren yok. Ben de artık binmiyorum, eski bir Renom var ona biniyorum. 300 liraya tüp taktırdım, 1.1 lira yakıyor. Cipi de garaja çektim, satılmazsa 2 sene sonra vergisi düşecek, o zaman kullanacağım. Ne yapacaksın!" dedi

Fotograflar sırasıyla 1951,56 ve 63 model Willys Jeepler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)