kilo düşmek






Bugün istirahat isteyen bir öğrenci
"Haftasonu müsabakam var da kilo düşmem lazım" deyince ne kadar kilo düşeceğini sordum
"Fazla değil 2 kilo, bir günde düşerim" dedi
"Bir günde 2 kilo çok değil mi? Nasıl düşüyorsun? " diye sordum
"Daha önce bir haftada 9 kilo düştüm, siklet değiştirmem gerekiyordu. O zaman günde sadece bir paket diyet bisküvi ile bir bardak çay içip her gün 6-7 saat antreman yapmıştım." dedi
"Antremanda ne yapıyorsun?" diye sordum
"15-20 kilometre koşup geri kalan zamanlarda ağırlık çalışıyorum" dedi


Bu şekilde kilo vermenin vücut için çok yıkıcı bir durum olduğunu söyledim ve
"O dokuz kilo verdiğin hafta antreman sırasında ani kalp durması ile hayatını kaybedebilirdin" dedim



"Evet artık bir üst kiloya çıktım, öyle çok aç kalmıyorum, sadece ekmek yemiyorum, yemek yiyorum. Her kilonun bir gediklisi oluyor, o kiloda hep o birinci oluyor. Ben de şimdi kilomu buldum, sürekli birinci oluyorum" dedi


Kendisine sportif başarını elbette çok önemli ve güzel bir şey olduğunu ancak spor yaparken esas konunun sağlığımızı korumak olması gerektiğini gözden kaçırmaması gerektiğini anlattım ve hasta olmadığı için istirahat veremeyeceğimi söyledim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yatak’da Oynaşan Lezolar Böylesini İzlemediniz Eminim ;)